Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kalevi šokolaadipoed digitaliseeruvad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Stinne Loo
Copy
Kalevi kliendikaart mobiilis.
Kalevi kliendikaart mobiilis. Foto: Kalev

Kalev võttis oma esinduskauplustes ja Maiasmoka kohvikus kasutusele mobiilse kliendikaardirakenduse Paype, mis võimaldab klientidel kasutada püsikliendi soodustusi ilma senist plastikkaarti kaasas kandmata.

«Paype on eestlaste loodud mobiilne kliendikaardirakendus, mis muudab tänasel nutitelefonide ajastul Kalevi püsiklientide elu lihtsamaks ja mugavamaks, sest võimaldab hoida kõiki kliendikaarte senise rahakoti asemel ühe äpina nutitelefonis,» lausus Kalevi müügidirektor Tarmo Virkus. Samas jäävad endist viisi kasutusele ka senised plastist püsikliendikaardid.

Püsikliendiks registreerumiseks ja mobiilse kliendikaardi kasutusele võtmiseks tuleb mobiilirakendus alla laadida App Store´ist või Google Playst ja registreerida end kasutajaks. Sama rakendust kasutavad ka paljud teised Eesti ettevõtjad alates riietepoodidest, lõpetades teatrite ja söögikohtadega. 

Paype on Ajujahi konkursist väljakasvanud Eesti idufirma, kelle loodud samanimeline mobiilirakendus võimaldab ettevõttel luua mobiilsed kliendi- ja kinkekaardid, piletid, kupongid, boonsupunktisüsteemid ning voucher'id. 

Tagasi üles