Päevatoimetaja:
Sander Silm

Taxify uuendus lööks tipptunnil taksohinna lakke

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Triin Ärm
Copy
Takso tellimiseks peab klient laadima oma nutitelefoni Taxify mobiilirakenduse.
Takso tellimiseks peab klient laadima oma nutitelefoni Taxify mobiilirakenduse. Foto: Taxify

Taxifyl küpseb plaan võtta kasutusele uuendus, mis teeks küll tööpäeva keskel sõitmise odavamaks, aga reede või laupäeva ööl tuleks kiiresti kojujõudmiseks välja käia senisest kopsakam summa.

«See garanteerib tipptunnil alati auto,» ütles Taxify juht Markus Villig kavandatava muudatuse kohta ning lisas, et klientidele jääb siiski võimalus oodata odavamat taksot.

Praegu on paindlikumat hinnapoliitikat pakkuv muudatus veel idee tasemel. «Kuigi tehniliselt võiksime selle mõne kuu jooksul kasutusele võtta,» rääkis Villig. Tema sõnul ootab firma muutust seaduses, sest praegu võib taksojuht küsida vaid taksomeetril fikseeritud hinda.

«See süsteem on ajale jalgu jäänud,» ütles firma juht. Tema sõnul on maailmas palju äppe, mis kasutavad sama süsteemi ning Taxify tahab püsida konkurentsis. Järgmise viie aasta jooksul süsteem tõenäoliselt muutub, prognoosis Villig.

«Näeme, et selles sektoris nõudlus kõigub suurelt. Tööpäeva kesktunni ja tipptunni vahe võib olla kümme korda,» selgitas firma juht.

Eesti taksojuhtidelt firma tagasisidet pole saanud, kuid maailma mastaabis olevat juhid rahul, sest nii teenivad nad Villigi sõnul tipptunnil rohkem raha. «See on taksojuhtidele komm võib boonus tulla tipptunnil tööle».

Alguses plaanib Taxify katsetada muutust Tallinnas ning hinnad kujunevad vabade autode ja klintide nõudluse põhjal.

Tagasi üles