Liikluseksperdid on mures jõllitavate autojuhtide pärast, sest ilma kinodest tuttavate spetsiaalprillideta on kujutis mõnevõrra udune.
Wonderbra püstitas Londonisse 3D välireklaami
Rindu ülestõstvate rinnahoidjate tootja näib olevat leidnud kõige loogilisema viisi ome toote reklaamiks, naljatleb uudist vahendav veebikülg adweek.blog.com. Hüppavad ju brasiilia modelli Sabraine Banando elektroonilisel reklaamalusel esitletud rinnad 3D prillide abil sõna otseses mõttes lamedalt reklaamtahvlilt välja.
Londoni kesklinnas väljapandud reklaam on tekitanud Inglismaal kõvasti suminat olles Wonderbra uue kampaania «Täisefekt» tõmbenumber. Wonderbra esindaja sõnul on 3D pesureklaam perfektne viis rõhutada toote häid omadusi julgel ja põneval viisil.
Inglismaa liikluseksperdid on aga väheke mures autojuhtide pärast, kes võivad reklaami mõjul kaotada oma tähelepanufookuse ja tekitada liiklusõnnetusi. Üks ekspert märgib, et reklaam on kergelt udune (kui vaadata seda palja silmaga – T.L.).
«Nendel liiklejatel, kel pole juhuslikult 3D prille kaasas - ja enamikul ju pole -, võib reklaam tekitada tunde, et tahaks vaadata seda veel põhjalikumalt, kui mööda sõites aega oleks. Arvan, et see häirib autodes reisivaid mehi ja naisi,» ütles liiklusekspert.
3D prille kasutatakse viimasel ajal kinodes vastavas formaadis tehtud filmide vaatamiseks. 3D filmid pakuvad vaatajale hoopis selgema ruumilise efekti, kus pildil on selgelt tunnetatatav sügavuse mõõde ehk perspektiiv, samuti tundub vahest, et mõned liikuvad objektid tulevad ekraani tasapinnalt välja.