CNNi asutaja Ted Turner: print kaob üsna kiiresti

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
CNNi asutaja Ted Turneri vara on kaks miljardit ning kuigi ta viis last tegelevad tema äride heategevuslike aspektidega, ei näe nad mingit pärandust! «Kui ma suren, on kõik mu vara juba läinud heategevuseks,» kirjutas mees enda Giving Pledge lubaduses, «olen eriti tänulik oma isa nõuandele seada sihid nii kõrgele, et neid pole võimalik eluajaga saavutada. See inspiratsioon hoiab mind ärksana töötamaks iga päev rohkem, et anda maailmale tagasi ja teha sellest parem keskkond tulevastele põlvedele.»
CNNi asutaja Ted Turneri vara on kaks miljardit ning kuigi ta viis last tegelevad tema äride heategevuslike aspektidega, ei näe nad mingit pärandust! «Kui ma suren, on kõik mu vara juba läinud heategevuseks,» kirjutas mees enda Giving Pledge lubaduses, «olen eriti tänulik oma isa nõuandele seada sihid nii kõrgele, et neid pole võimalik eluajaga saavutada. See inspiratsioon hoiab mind ärksana töötamaks iga päev rohkem, et anda maailmale tagasi ja teha sellest parem keskkond tulevastele põlvedele.» Foto: oneworldscam.com

Ted Turner ütles meediatööstusest rääkides, et tulevikus võib kaalukaks saada hoopis Rupert Murdoch’i tasuline online-mudel ning lisaks sellele veel Twitter ja New York Times.

Digitaalsel ajastul on Turneri arvates häid tulemusi näidanud Wall Street Journal ja New York Times, samas osade väljaannete pingutusi nimetas mees väga kehvaks, vahendas the Wire.

Siiski ei päästa Turneri sõnul printmeediat ainuüksi hea kvaliteediga lehed.

«Trükimeedia lihtsalt hääbub üsna kiiresti,» arutles mees ja lisas, et siin mängib olulist rolli ka pikk ja keeruline protsess, mis kulub lehe kokkupanekule.

Turneri sõnul sõltub kõik sellest, kas sa oled tõhus või mitte, sest täna veedab suur osa lugejatest parema meelega aega Twitteris.

Kui Turneri käest küsiti, kas tema arvates võiks digitaalne ärimudel ajalehed ja kogu tööstuse päästa, pakkus ta, et meediagigant Rupert Murdoch võib sellega hakkama saada, sest tasuline sisu võib printmeedia korral töötada juhul, kui inimesed tõesti väga tahavad sealset infot kätte saada.

«See on printmeedia ainus lootus,» lausus Turner.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles