Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: miks superstaarisaatel on nii pikad reklaamipausid?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Eesti otsib superstaari.
Eesti otsib superstaari. Foto: Laura Oks/Õhtuleht

«Ma arvan, et ma ei ole ainuke inimene, kes selle probleemi üle kurdab. On ka muid saateid, aga kõige hullem on asi just «Eesti otsib superstaari» saatega, milles reklaamiosa moodustab enamiku saatest,» kirjutas lugeja, kes ei osanud enda sõnul kuhugi mujale pöörduda.

«Imelik on, et meie riigis puudub reklaami üle igasugune kontroll! Kas saaks seda reklaami hulka kuidagi kontrollida? On see seaduse piires? Kardan, et mitte,» kirjutas toimetusele end nördinud lugejaks nimetav inimene.

Vastab TV3 avalike suhete juht Annely Adermann.

Kommertsreklaam televisioonis on väga täpselt reguleeritud – seda võib olla 12 minutit tunnis ja sellest peab TV3 rangelt kinni. Samas jõuavad pauside ajal eetrisse ka programmi tutvustavad promod, mis kommertsreklaami mahu sisse ei lähe, seega võib pauside enda pikkus tunnis olla ka pikem kui 12 minutit. Konkreetsele küsimusele saab vastata, et «Eesti otsib superstaari» pausidega on kõik korras, selles võib veenduda kasvõi saabuval pühapäeval, kui neljandas finaalsaates esitatakse konkurendi valitud lugusid.

Tagasi üles