Airbus on veidi lootusrikkam jumbode tuleviku osas, aga ainult veidi. Ettevõte näeb jumbodele kohta näiteks lendudel üle polaaralade, kus nelja mootori olemasolu tõstab turvalisust, samuti nendel lennuliinidel ja lennujaamades, kus on suur lennutihedus ning vabu maandumis- ja õhkutõusmisaegu on väga napilt saada. Siiski on jumbo ka Airbusi silmis juba nišitoode.
Boeing sai hiljuti küll kõrge profiiliga tellimuse, USA presidendile kahe uue Air Force One lennuki valmistamiseks, kuid sellised tellimused ei hoia jumbot elus. Jumbo saatus sõltub tegelikult hoopis kaubavedudest.
747 akendeta kaubaveomudel suudab transportida väga suuri veoseid, näiteks naftapuurimistornide osi. Tänavu on Boeing müünud kolm 747 kaubalennukit. Lennukitootja kaks suurt klienti Atlas Air ja Cargolux võivad mõlemad samuti lennukeid juurde tellida.
Boeingu asepresidendi Bruce Dickinsoni sõnul vahetatakse lähiaastatel välja 143 suurt kaubalennukit, mis peaks andma piisavalt tellimusi uutele, et hoida jumbotootmist käimas aastani 2020. Samas on 747 kaubalennukite järelturg rikkumas lennukitootja plaane: üle maailma ootavad parkimisplatsidel 82 kasutatud 747 kaubalennukit, mille liisingumakse umbes 400 000 dollarit kuus. Uue 747 kaubalennuki igakuine liisingumakse on täpselt miljoni jagu suurem.
Airbusi jumbo A380 on uuem lennuk ja seetõttu ka pisut populaarsem, eriti Lähis-Ida lennufirmade seas. Airbusi tellimusraamatus on praegu 161 lennukit, mis tähendab, et koosteliinil võiks olla tööd järgmised viis aastat. Kuid mitte kõik raamatus kirjas olevad tellimused ei lähe täitmisele, sest lennundus on ala, kus firmasid sünnib ja kaob üsna tihedas rütmis. Sestap usuvad analüütikud, et Airbusi jumbode tootmisel on praegu armuaega ainult kolm aastat, kui müük ei taastu.
Tellimuste vähenemine on Airbusi viinud selleni, et A380 plaanitakse moderniseerida, muu hulgas ka efektiivsemate ja säästlikumate mootoritega varustada. Moderniseerimine maksab aga mitu miljardit ning firma juhtkond peab suutma investoreid veenda, et see investeering on tegemist väärt. Kui see õnnestub, võib A380 uuendatud versioon ilmuda rahva ette juba Dubai lennunäitusel novembris.
Kuid praegu on uuendatud A380 lennukeist huvitatud vaid Emirates, kes on rääkinud oma 140 lennuki suuruse tellimuse kahekordistamisest kui tooja mudelit moderniseerib. Aga üks klient, ehkki suur ja tähtis klient, on liiga vähe, et sellele rajada oma tulevikku.