17. septembri õhtul toimus Tallinnas Baltika kvartali moelaval Eesti Internetikonkurss 2010 auhinnagala.
Eesti Internetiauhind 2010 kulla võitis telesarja «Kelgukoerad» koduleht
Kokku esitati tänavu Eesti Internetiauhind 2010 konkursile 71 tööd, millest 16 jõudis finaali. Konkursi ainuke kuld läks Deep Systems'ile telesarja «Kelgukoerad» kodulehe eest, kirjutas Best Marketing.
Lisaks kullale anti välja ka kolm pronksi ja kolm hõbedat.
Eesti Internetikonkurss 2010 žürii esimees Tajo Oja sõnul vaatasid nad tänavu töödele otsa veidi teistsuguse pilguga.
«Kui efektiivselt nad oma eesmärki täitsid ja kui palju tellijale kasu tõid. Ootasime lisaks kaunitele kujundustele ja läbimõeldud sisule ka ausaid numbreid, graafikuid ja kõveraid.»
Oja sõnul oli konkursile esitatud tööde hulgas palju mõtlemapanevaid edulugusid, kuid ka keskpäraseid sooritusi, mille kohta arvatavasti mitte keegi enne meid ei olnud küsinud «Mehed, kas see leht tulemusi ka toob?».
Head ideed pole aga Oja kinnitusel õnneks Eesti agentuuridest kuhugi kadunud.
«Loodetavasti oskavad kliendid nüüd üha rohkem nõuda ka briljantset ja tulemuslikku teostust.»
Ülejäänud võidutöid vaata Best Marketingi kodulehelt.