Prisma kassapidaja abivalmidusest liigutatud proua soovis lahket teenindajat tänada ja ostis talle tänutäheks šokolaadi, kuid müüja sõnul on tal kingituste vastuvõtmine keelatud.
Poe reegel: ostja müüjat tänada ei tohi
«Tegin sünnipäeva puhul suurema sisseostu ja kaupa tuli kokku päris mitu kotitäit. Pärast maksmist üritasin kotte ostukärusse paigutada, kuid kõik ei mahtunud väga hästi ning müüja märkas seda ja tuli koheselt appi,» kirjutas proua Linda. Müüja aitas naisel poekotid ära paigutada. «Ma poleks üldse osanud oodata sellist sooja ja heatahtlikku suhtumist. Müüja ise oli juba pensionieas naisterahvas ja endiselt nii tegus ja tähelepanelik,» kiitis naine teenindajat.
Naise sõnul võib-olla sellepärast, et igapäevaselt niivõrd head teenindust ei kohta, siis oli ta toimunust väga liigutatud ja mõtles ise ka midagi head teha. Naine valis poes välja 100grammise Fazeri šokolaadi, tasus selle eest ja soovis maiuse müüjale kinkida.
Müüja vastas talle väga viisakalt, et nende töökohapoliitika ei luba kingitusi ning nii jäi šokolaad kinkimata «Jäin ise aga mõttesse, miks see nii on? Tean, et avalikus teenistuses on kingitused rangelt reguleeritud, sest need võivad mõjutada teenuste kvaliteeti, kuid ma ei näe sarnast seost Prisma puhul, sest müüja osutab suhteliselt ühetaolist müügiteenust,» kirjutas naine.
«Selliste kingituste vastuvõtmine töö ajal on tõepoolest pisut keeruline,» tunnistas Prisma turundusjuht Silver Säga. Kuna töötajad töötavad müügisaalis ja sealt ei ole lubatud lao poolt tooteid välja viia, ei saa kingitust vääriv teenindaja seda kuidagi endaga kaasa võtta. Müügisaalis ei ole registreerimata sortimendisolevaid tooteid tarbida lubatud.
«Lahendus oleks see, kui klient jätab kingituse infoletti teenindaja nimele. Siis on võimalik teenindajal see sealt peale tööpäeva lõppu kätte saada,» pakkus ta välja võimaluse.