Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Lugeja küsib: miks Elisa reklaamib võimatut?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Elisa.
Elisa. Foto: Tairo Lutter / Postimees

«Sain teilt telefonitsi vastuse, et te ei suuda pakkuda internetti aadressil (toimetusele teada). Põhjendus, et seal on puud ees. Kas saaks selgitada, kuidas peaks lugeja mõistma reklaami «Täna saame pakkuda konkurentsivõimelist püsiühenduse teenust kõikjal Eestis. Ka seal, kuhu internetikaablid ei ulatu,» uuris lugeja.

Vastab Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski.   

Raadiolingi tehnoloogial põhinev püsiühendus luuakse üle õhu eeldusel, et kliendi objektilt (kontori- või tootmishoone) on otsenähtavus Elisa mastiga. Vajalikud tehnilised selgitused teostab Elisa spetsialist, kes tuleb vajadusel seda ka kohapeale kontrollima.

Arvestades Elisa mastide asukohtade tihedust ja raadiolingi tehnoloogia levivõimekust saame antud tehnoloogia baasil enamasti püsiühendust pakkuda, mistõttu kasutamegi reklaamis sõna «kõikjal».

Kahjuks oleme looduse ees võimetud ning saja-protsendiline kindlus teenuse pakkumise võimalikkuse osas selgub kohapealsete vaatluste tulemusena konkreetsel kliendiobjektil.

Tagasi üles