Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Coca-Cola peibutab joojaid sama turundustrikiga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Coca-Cola valib pudelitele pandavad nimed vastavalt riigile. Pildil olev reklaam oli väljas Moskvas.
Coca-Cola valib pudelitele pandavad nimed vastavalt riigile. Pildil olev reklaam oli väljas Moskvas. Foto: ITAR-TASS/ScanPix

Coca-Cola on otsustanud ka sel suvel paisata müüki pudeleid erinevate eesnimedega ja kuna see kampaania oli eelmine kord väga edukas, siis nüüd on otsustanud seda teha veelgi suurejoonelisemalt.

Mullu trükkis karastusjoogihiid 250 teismeliste ja milleeniumi põlvkonna seas laialt levinud eesnime väikeste Coca-Cola pudelitele, kirjutab Fox News. USAs olid kõige populaarsemad Chrisi, Jessi ja Alexi-nimelised pudelid, samuti «BFF» (best friends forever ehk parimad sõbrad kogu eluks- toim) ja «Rock Star». Tänu sellele kampaaniale õnnestus kasvatada koolajoogi müüginumbreid esimest korda pärast aastat 2000.

«Jaga Coca» kampaania sai alguse 2011. aastal Austraalias. Seal seda kampaaniat läbi viinud Lucie Austin rääkis, et ettevõtte uuringute kohaselt, et kuigi teismeliste ja noorte täiskasvanute jaoks oli Coca-Cola ikooniline kaubamärk, aga paljudele tundus, et see ei kõneta neid. Pannes eesnimesid pudelietiketile jook personaliseeriti. «Jaga Cocat» kampaania viiakse läbi 80 riigis üle maailma, kus kasutatakse antud piirkonna nimesid.

Tagasi üles