Päevatoimetaja:
Sander Silm

Elron rattapiletit esialgu ei kehtesta

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Rivo Veski
Copy
Rattaga rongi.
Rattaga rongi. Foto: Toomas Tatar

Kui varem oli meediasse imbunud info nagu kaaluks Elron rattapiletite kehtestamist, siis esialgu on rongifirma sellest plaanist loobunud.

Kõige rohkem on Elronil ratturitega probleeme Paldiski ja Koidula suunal, aga ka nädalavahetuste tipptundide ajal ehk reede ja pühapäeva õhtuti. «Reisijate hulk on siis nii suur, et jalgrattaid sinna suuremal hulgal ei mahu,» rääkis Elroni juhatuse esimees Andrus Ossip. Ta lisas, et kuna olukord üle Eesti on hästi erinev, siis otsustati esialgu «kõiki reisijaid üle Eesti esilagu mitte ühe lauaga lüüa». «Antud hetkel ei ole rattapileti kehtestamine mõistlik,» ütles Elroni juht.

Esialgu koputab Elron reisijate südametunnistusele, paludes neil tipptunnil mitte rattaga rongi tulla, kuid Ossip andis mõista, et kui olukord ei muutu, siis võib rattapileti kehtestamine taas kõne alla tulla.

Kuna majandusministeerium on eraldanud 12,8 miljonit eurot rongipeatutuste paremaks ühendamiseks muu kohaliku transpordiga, siis loodab rongifirma, et selle raha eest ehitatakse peatustesse ka piisavalt mahukaid rattaparklaid ning inimestel kaob vajadus rattaga rongi tuua. Ossipi hinnagul on just turvaliste rattaparklate puudumine see põhjus, miks paljud kaharattalise rongi kaasa võtavad.

Suurematel rattagruppidel palub Elron eelnevalt ühendust võtta, et täpsustada, kas soovitav väljumine võimaldab grupiga reisimist või mitte.

Stadleri rongides on ratastele 10 spetsiaalset kohta.

Märksõnad

Tagasi üles