Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Selver: tühjad purgid on tänavu kuum kaup

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Sirje Niitra
Copy
Ilupurgid on järjest populaarsemad.
Ilupurgid on järjest populaarsemad. Foto: Tairo Lutter / Virumaa Teataja

Kuna tänavu teevad inimesed hoidiseid märksa enam kui varasematel aastatel, saavad ka selleks mõeldud tühjad purgid poes kiiresti otsa.


«Kui juulis osteti hoidistamistarbeid tavapärasest vähem, siis august ja september on läinud väga edukalt,» ütles Selveri avalike suhete juht Annika Vilu.

Võrreldes 2009. aastaga on Selverites müüdud 40 protsendi võrra enam purke ja kaasi ning augusti lõpus said mõned tooted otsa nii kauplustest kui koostööpartnerite ladudest. Müük kasvas hüppeliselt juuli lõpus ja saavutas kõrgpunkti augustis.

Popimad tooted on igal hoidistamishooajal samad – 0,5-3-liitrised purgid ning nii kaanetatavad kui keeratavad purgikaaned. Suure müügitõusu tegid sel hooajal Selveri andmetel keeratavad kaaned, eelmisel aastal osteti rohkem kaanetatavaid.

Purkide hinnad jäävad nelja ja kahekümne krooni vahele. Sel aastal müüs poekett esmakordselt ka 750-milliliitriseid mahlapudeleid, mis võeti klientide poolt hästi vastu ning on enamikes kauplustes praeguseks juba läbi müüdud.

Võrreldes 2009. aastaga on märgatavalt kasvanud ka dekoratiivpurkide müük. Ilusate purkide hinnad on küll kõrgemad, aga lisaks kodusele hoidisele pakuvad need ka köögis silmarõõmu. Dekoratiivpurgid on hermeetiliselt suletavad ja mitmekordselt kasutatavad ning Selveri klientide seas lähevad need igal aastal aina popimaks, ütles Vilu.

Tagasi üles