Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

MediaCom pälvis Aasta Agentuuri tiitli

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Mediacom
Mediacom Foto: M&M

2010 M&M Auhinnagalal pälvis agentuur MediaCom teist aastat järjest Parima Meediagentuuri tiitli.

9. septembril Londonis  peetud M&M Auhinnagalal tunnustati juhtivaid ja kõige innovatiivsemaid ning efektiivsemaid töid ning parimaid reklaamistrateegijaid.

MediaCom pelvis juba teist aastat järjest parima meediaagentuuri tiitli ning selle võttis vastu MediaCom Worldwide tegevjuht Stephan Allan.

Lisaks sellele korjas agentuur veel viis auhinda erinevate kampaaniate eest, mis Dellile, Shellile, EA-le ja Gilette’le.

Gilette’le tehtud kampaaniate eest sai agentuur kaks auhinda.

Kokku pääses MediaComi poolt võistlusele esitatud töödest shortlisti 18 tööd üheksas kategoorias.

Stephen Allani sõnul näitavad viimase aja võidud selgelt, et agentuuri kõik harud ja seal töötavad inimesed pingutavad kõvasti, et tuua klientideni suurepäraseid töid. «Olen meie senise töö üle väga uhke ja loodan, et suudame latti veelgi kõrgemale tõsta,» lisas Allan.

Täielik nimekiri MediaComi võidutöödest:  

Best Campaign for Reaching Business & Political Decision Makers - MediaCom India, Dell Heroes

Best International Corporate Branding / CSR Campaign - MediaCom International, Shell helps drivers save fuel

Best International Communication Strategy - MediaCom India, Gillette Mach 3: Women Against Lazy Stubble

The International Targeting Award - MediaCom International, Battlefield Bad Company 2 Launch

The Effectiveness Award - MediaCom India, Gillette Mach 3: Women Against Lazy Stubble

Märksõnad

Tagasi üles