Päevatoimetaja:
Sander Silm

Trüki Facebooki terve aasta jutuajamised jõulukaardile

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Uudne jõulukaart
Uudne jõulukaart Foto: Youtube

Rootsi Posti arvates saab nii ühendada vana ja uue meedia parimad omadused.

Rootsi postiettevõtte koduleheküljel on rakendus, millega Facebooki kasutaja saab lasta trükkida oma digitaalsed jutuajamised inimesega, kellele soovib kaarti saata, jõulupostkaardile.

Ohtratest tähemärkidest tekstimassiivile saab valida näiteks põhjapõdra, jõulukuuse ja aisakellade kuju ja lasta siis postiettevõttel saata kaart samale inimesele, kellega trükitud jutt on aetud. Antud lahendus on nutikas viis, kuidas ühendada virtuaalne ja füüsiline maailm.

Tänavusel rahvusvahelisel reklaamifestivalil Cannes Lions sai sellise jõulukaardi idee pronksmedali otsepostituse kategoorias.

Et mõista, kuidas uue ja innovaatilise teenuseni jõuti, refereerime Rootsi Posti kui kliendi ülesannet ehk briifi (i.k. - brief) reklaamiagentuurile veebikülje coloribus.com vahendusel. «Mida saab Rootsi Post ses suhtes teha, et noored inimesed jagavad oma elu teistega tänapäeval üksnes Facebookis? Kuidas me saame tõestada traditsioonilise postkaardi jõudu?»

Ja agentuur Crispin Porter + Bogusky Europe töötas välja lahenduse: «Las inimesed saadavad jõulukaarte kasutades moodsat tehnoloogiat nii, et kõiki neid tunde, mis nad on Facebookis veetnud, saaks kasutada.» Ehk teisisõnu püüdis agentuur kampaania väljatöötamisel leida viisi, kuidas jõulukaardi personaalsuse ja iseloomuga saaksid tutvuda needki, kes pole kunagi jõulukaarti saatnud.

Allpool saab vaadata ka teenust tutvustavat videolõiku.

Tagasi üles