Internetiturunduse ettevõte WSI tuli välja uuendusliku heategevuskampaaniaga ning hakkas suhtluskeskkonna kaudu sünnitusmajale raha koguma.
Uuendus heategevuskampaaniates: rahakogumine sotsiaalvõrgustiku kaudu
Nimelt otsustas WSI oma näoraamatu lehe kaudu hakata raha koguma Pelgulinna sünnitusmaja toetusfondi tarbeks, et aidata kaasa vastsündinute elustamislaua ostmisele.
Möödunud esmaspäeval alguse saanud ja oktoobri teise nädalani kestva kampaania jooksul saab iga sotsiaalvõrgustiku kasutaja anda oma hääle vastavasisulise kampaania toetuseks.
Reaalselt raha üheltki toetajalt ei küsita, vaid iga «Meeldib» märk WSI Online fännilehel võrdub ühe krooniga, mille WSI kampaania lõppedes toetusfondile annetab.
Seni on Pelgulinna sünnitusmaja toetusfondi abistamiseks oma hääle andnud juba üle 3000 inimese.
WSI juht Armin Tülli sõnul on selline Facebooki kampaania Eestis esmakordne.
«Tavaliselt on Facebooki kasutajal võimalus «Meeldib» märgi abil midagi saada või võita, kuid selle kampaania käigus saab hoopis hea eesmärgi täitmiseks ise anda.»
Tülli lisas, et eesmärgiks on koguda 100 000 häält ja see siis vastavalt summana toetusfondile annetada.
Pelgulinna sünnitusmaja toetusfondi juht Kadri Karula ütles, et ostetav elustamislaud on samuti esimene omataoline Eestis.
«Tulime rõõmuga uudse kampaania mõttega kaasa, kuna internetikeskkonnad muutuvad igasuguse info levikul järjest olulisemaks. Facebooki kaudu on ka näha, kuidas sellistesse aktsioonidesse suhtutakse. WSI-le oleme väga tänulikud värske idee ja aitamissoovi eest.»