Spikes Asiale esitatud tööde arv kasvas üle kümnendiku

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Spikes Asia logo
Spikes Asia logo Foto: Spikes Asia

Reklaamifestivalile esitati kokku 3058 tööd ja võrreldes aasta varasemaga kasvas tööde arv 14 protsendi võrra.

Suurenenud tööde arvu tõttu said täiendust ka žüriiliikmete read, teatas Spikes Asia.

Festivalile esitatud 3058 tööd tulid kokku 22 riigist

Möödunud nädalavahetusel Singapuris alguse saanud festivalile esitati töid kokku 22 riigist.

Enim tõusis tööde arv TV/Cinema Craft, Radio ja Direct & Sales Promotion kategooriates.

Enim töid saadeti festivalile Indiast (452). Singapuri agentuuridelt laekus võistlusele 379 tööd, Jaapanist 333 tööd ja Austraalia agentuurid saatsid võistlustulle 309 tööd.

2009. aastal esitati festivalile 2 685 tööd.

Täiendava abijõuna liitusid Ricky Pesik Indoneesiast, Toshiya Kono Jaapanist Direct and Sales Promotion kategooria žüriiga. Cheuk Chiang ulatab oma abikäe Media kategooria žüriile ning Marcus Rebeschini ja Ben Cooper liitusid Digital kategooria žüriiga.

Iga kategooria võitjad kuulutatakse välja 21. septembril toimuval Spikes Asia auhinnatseremoonial.

Lisaks eelmainitud kategooriatele kuulutatakse tseremoonial välja ka aasta agentuuri, aasta meediaagentuuri ja aasta võrgustiku võitjad.

2010 aasta reklaamija auhinnaga pärjatakse UNIQLO.

Spikes Asia reklaamifestivali korraldavad Haymarket ja Cannes Lions.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles