Maailma juhtiv audiitorfirma PricewaterhouseCoopers muutis oma brändi nime PwCks, rebrändingu eesmärk on kaubamärgi ja kuvandi tänapäevastamine.
PricewaterhouseCoopers lühendas nime ja võttis kasutusele uue logo
PwC lihtsustatud logo koosneb väiketähtedest «pwc». Ettevõtte Kesk- ja Ida-Euroopa tegevjuht Mike Kubena sõnul väljendab uus bränding jõulisemalt ettevõtte põhiväärtusi.
«Ettevõtte ja selle töötajate teadmiste ja oskuste kõrval on üha olulisem demonstreerida klientide äritegevuse mõistmist ja nende individuaalsete eripäradega arvestamist, et aidata neid eesmärkide saavutamisel ja väärtuse loomisel,» ütles Kubena.
Eesti PwC tegevjuht Ago Vilu usub, et uus visuaalne identiteet tõstab ettevõtet esile samal moel nagu PwC töötajate kvaliteet ning kogemused.
Marketingweek.co.uk lisab oma vastavateemalises uudises, et PwC kinnitusel lihtsustab uus identiteet digitaalset ja online-suhtlemist.
Praktikas on lühendit PwC kasutatud paralleelselt PricewaterhouseCoopers’iga alates selle nimetuse kasutuselevõtust 1998. aastal. PricewaterhouseCoopers jääb ka edaspidi ettevõtte juriidiliseks nimeks.
PwC peab end maailma suurimaks avalikule ja erasektorile professionaalseid ärinõustamisteenuseid pakkuvaks organisatsiooniks. Ettevõttes töötab üle maailma 163 000 inimest kokku 151 riigis, Eesti PwC’s töötab üle 100 oma ala professionaali.
PwC kuulub nelja suurima audiitorkompanii hulka maailmas, mida nimetatakse «Suureks Neljaks», teised selle neliku firmad Deloitte, Ernst & Young ja KPMG.