Päevatoimetaja:
Sander Silm

Soomes tõrkus Nordea internetipank

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Liiva
Copy
Nordea internetipank
Nordea internetipank Foto: Toomas Huik / Postimees

Eile õhtust täna hommikuni esines Nordea panga äriklientidel Soomes tõrkeid internetipanga kasutamisel.

Kuigi enamus Nordea panga internetipanga teenuseid olid klientidele Soomes kättesaadavad, ei olnud neil võimalik näha oma konto väljavõtet ja saada ülevaadet tehtud tehingutest, vahendab Yle Uutiset.

Panga pressiesindaja Soomes, Anni Kuusisto ütles täna hommikul, et probleemi lahendamisega tegeletakse. «Ma ei saa rohkem öelda, kui paluda inimestelt kannatlikkust,» sõnas ta. Nordea internetipanga tõrked ei mõjutanud pangakaartide kasutamist.

Nordea panga Eesti filiaali kliendikommunikatsiooni projektijuhi Mirjam Mikkini sõnul võis eile olla probleeme kontoväljavõtte vaatamisega nendel äriklientidel, kellel on konto Soome Nordeas, kuid need peaksid praeguseks hetkeks olema lahenduse leidnud.

«Ehk siis, kui üldse, puudutas see Eestist vaid väheseid ettevõtteid, erakliente mitte,» märkis Mikkin.

Tagasi üles