Eile õhtust täna hommikuni esines Nordea panga äriklientidel Soomes tõrkeid internetipanga kasutamisel.
Soomes tõrkus Nordea internetipank
Kuigi enamus Nordea panga internetipanga teenuseid olid klientidele Soomes kättesaadavad, ei olnud neil võimalik näha oma konto väljavõtet ja saada ülevaadet tehtud tehingutest, vahendab Yle Uutiset.
Panga pressiesindaja Soomes, Anni Kuusisto ütles täna hommikul, et probleemi lahendamisega tegeletakse. «Ma ei saa rohkem öelda, kui paluda inimestelt kannatlikkust,» sõnas ta. Nordea internetipanga tõrked ei mõjutanud pangakaartide kasutamist.
Nordea panga Eesti filiaali kliendikommunikatsiooni projektijuhi Mirjam Mikkini sõnul võis eile olla probleeme kontoväljavõtte vaatamisega nendel äriklientidel, kellel on konto Soome Nordeas, kuid need peaksid praeguseks hetkeks olema lahenduse leidnud.
«Ehk siis, kui üldse, puudutas see Eestist vaid väheseid ettevõtteid, erakliente mitte,» märkis Mikkin.