/nginx/o/2015/04/06/3938713t1hf1e2.jpg)
Jaanuari lõpus saatis Eesti Energia kõigile oma e-posti omavatele klientidele teate, et edaspidi hakkavad nad saama üksnes elektroonilist arvet.
Jaanuari lõpus saatis Eesti Energia kõigile oma e-posti omavatele klientidele teate, et edaspidi hakkavad nad saama üksnes elektroonilist arvet.
«Lõpetasime paberarvete väljastamise vaid nendele klientidele, kellel on olemas ka e-posti aadress,» sõnas Eesti Energia energiamüügi kommunikatsioonijuht Helena Hain. E-posti omanikele paberarve väljasaatmise lõpetamisega soovib energiafirma säästa nii keskkonda kui ka vähendada arve väljastamisega seotud kulusid.
Selliseid kliente, kes on seni saanud paberarvet, aga omavad e-posti aadressit, on kokku umbes 20 000 ja nad moodustavad kõigist klientidest 4 protsenti. «Need kliendid, kellel e-posti aadressi ei ole, saavad arve jätkuvalt tavaposti teel kätte,» kinnitas Hain.
Kui mõni e-posti teel arvet saavatest klientidest soovib aga jätkuvalt paberarvet saada, siis tuleb tal lihtsalt Eesti Energia klienditeenindusele sellest teada anda.