Jaanuari lõpus saatis Eesti Energia kõigile oma e-posti omavatele klientidele teate, et edaspidi hakkavad nad saama üksnes elektroonilist arvet.
E-posti kasutajatele paberil elektriarvet enam ei saadeta
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Lõpetasime paberarvete väljastamise vaid nendele klientidele, kellel on olemas ka e-posti aadress,» sõnas Eesti Energia energiamüügi kommunikatsioonijuht Helena Hain. E-posti omanikele paberarve väljasaatmise lõpetamisega soovib energiafirma säästa nii keskkonda kui ka vähendada arve väljastamisega seotud kulusid.
Selliseid kliente, kes on seni saanud paberarvet, aga omavad e-posti aadressit, on kokku umbes 20 000 ja nad moodustavad kõigist klientidest 4 protsenti. «Need kliendid, kellel e-posti aadressi ei ole, saavad arve jätkuvalt tavaposti teel kätte,» kinnitas Hain.
Kui mõni e-posti teel arvet saavatest klientidest soovib aga jätkuvalt paberarvet saada, siis tuleb tal lihtsalt Eesti Energia klienditeenindusele sellest teada anda.