Tuntud Eesti pagaritööstus Leibur uuendab tänavu aprillis oma logo, tootepakendeid ja tunnuslauset.
Tuntud toiduainetetööstuse uus imago lähtub nõukogudeaegsest
Leibur otsustas oma tunnusgraafikat värskendada, sest soovib muuta oma pagaritooted poelettidel senisest ühtsemaks ja paremini äratuntavaks ning kogu tunnusgraafika Leiburi tänastele väärtustele selgemini vastavaks, selgitas ettevõtte turundusjuht Annika Oja.
Kuna Leibur on erinevate uuringute põhjal Eesti üks tuntumaid kaubamärke, siis jäävad logo muudatused Oja sõnul pigem kosmeetiliseks. Veidi põhjalikuma uuenduskuuri läbivad meie tootepakendid.
Leiburi uue tunnusgraafika loojaks ja teostajaks on brändinguagentuur Identity. Uus logo sarnaneb Leiburi algse, 1976. aastal disainitud logoga, mille autoriks on Eesti raamatugraafik Helmut Polberg. Senine puna-kollane Leiburi logo võeti kasutusele 1990. aastate alguses.
Annika Oja märkis, et aprillis jõuavad kaupluselettidele uue pakendikujundusega Leiburi populaarseimad tooted Ruks, Kuldne ja Röst, samuti uudistooted Leiburi Kaerasepik ja Eve-Kati seemneleib. Mais ja juunis vahetab Leibur välja kõik ülejäänud tootepakendid. Koos uue disainiga muutub selgemaks ja loetavamaks ka kõikide toodete tagaküljel olev koostise infoväli. Lisaks pakenditele saavad järk-järgult uue näo nii Leiburi autod, reklaamid kui teised kommunikatsioonikandjad.
Leiburi uus tunnuslause on «Hoolime homsest». Leiburile kuulub ligi kolmandik siinsest pagaritööstuse turust, ettevõtte põhitegevus on värskete, eelküpsetatud ning sügavkülmutatud pagaritoodete tootmine ja müük. Ettevõte annab Eestis tööd ligi 300 inimesele. Leibur kuulub rahvusvahelisse pagaritööstuse kontserni VAASAN Grupp, mis on juhtiv pagaritööstus Soomes ja Balti riikides ning milles töötab kokku üle 2700 inimese.