Reklaam solvab katoliiklasi, põhjendas keeldu kohalik reklaamistandardite amet. Arvatakse, et keeld on seotud Rooma paavsti praeguse visiidiga Suurbritannias.
Suurbritannias keelati raseda nunnaga jäätisereklaam
Plakatil on kujutatud jäätisega maiustav nunnariietes rasedusele viitava kehavormidega naine, kes on kuvandiks hüüdlausele: «Patuvabalt rasestunud… Meie usuks on jäätis».
Suurbritannia reklaamsistandardite amet (ASA) sai 10 kaebust, et see reklaam on kristlastele, eriti katoliikalstele solvav, kirjutab marketingweek.co.uk.
Jäätise kaubamärgi Antonio Federici esindaja sõnas, et sõnale «eostamine» (conception, i.k) ei tohiks liigset tähelepanu pöörata, kuna reklaami eesmärgiks oligi seostada jäätist kui toiduainet teistsuguste tähendustega, kui toiduained tavaliselt seostuvad.
Samuti soovinud jäätisetootja kommenteerida ja küsimusi esitada religiooni olulisuse, selles leiduva silmakirjalikkuse ja laiemalt kiriku rolli kohta sotsiaalsetes teemades.
Jäätisetootja lisas, et reklaam on saanud vähe kaebusi, ning reklaam kui kunstivorm peabki olema väljakutsuv ja sageli revolutsiooniline. Antonio Federici kaubamärk on pahandanud oma usuteemaliste jäätisereklaamidega reklaamiametnikke ka varem.
ASA märkis oma keeldu põhjendades siiski, et kõnealust reklaami ei saa pidada kristlaste usku moonutavaks ja pilkavaks ning et religioossete kuvandite kasutamises sellisel muretul viisil ei tohiks näha tõsist solvamist.
Üldiselt arvatakse, et reklaami keelamine on seotud paavst Benedictus XVI praegu kestva visiidiga Suurbrtannias. Kõnealune reklaam jõudis ilmuda mõnes ajakirjas, nüüd on selle esitamine senisel kujul keelatud.
Seda, et igasugune promo on hea promo, kinnitavad mainitud uudise kommentaatorid, kes lubavad kõnealust jäätist kindlasti osta, hoolimata sellest, et varem nad sellest midagi kuulnud pole.