Maailma kalleim bränd on endiselt Coca-Cola

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX.

Interbrandi poolt koostatava maailma kalleimate kaubamärkide edetabelit kroonib endiselt Coca-Cola, mille väärtuseks on 70,5 miljardit dollarit.


Coca-Cola kaubamärk on seejuures kallinenud aastaga 2 protsendi võrra.

Esikümnes on kõige suurema väärtuse kasvu teinud Google’i kaubamärk, mis on aastaga koguni 36 protsendi võrra kallimaks muutunud. Google’i brändi väärtuseks hinnatakse 43,5 miljardit dollarit.

Põhjanaabrite uhkus Nokia on seevastu kukkunud aastaga kolm kohta allapoole ning asub nüüd kaheksandal kohal. Oma väärtusest on Nokia kaubamärk kaotanud 15 protsenti, makstes hinnanguliselt 29,5 miljardit dollarit.

TOP 10:

Kaubamärk      Väärtus (mld USD)      Kasv/Langus

1. Coca-Cola               70,5                            +2%

2. IBM                            64,7                            +7%

3. Microsoft                  60,9                            +7%

4. Google                      43,5                            +36%

5. General Electrics      42,8                            -10%

6. McDonald’s                33,6                            +4%

7. Intel                             32                               +4%

8. Nokia                           29,5                            -15%

9. Disney                         28,7                            +1%               

10. HP                           26,8                            +12%

Allikas: Interbrand

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles