Interbrandi poolt koostatava maailma kalleimate kaubamärkide edetabelit kroonib endiselt Coca-Cola, mille väärtuseks on 70,5 miljardit dollarit.
Maailma kalleim bränd on endiselt Coca-Cola
Coca-Cola kaubamärk on seejuures kallinenud aastaga 2 protsendi võrra.
Esikümnes on kõige suurema väärtuse kasvu teinud Google’i kaubamärk, mis on aastaga koguni 36 protsendi võrra kallimaks muutunud. Google’i brändi väärtuseks hinnatakse 43,5 miljardit dollarit.
Põhjanaabrite uhkus Nokia on seevastu kukkunud aastaga kolm kohta allapoole ning asub nüüd kaheksandal kohal. Oma väärtusest on Nokia kaubamärk kaotanud 15 protsenti, makstes hinnanguliselt 29,5 miljardit dollarit.
TOP 10:
Kaubamärk Väärtus (mld USD) Kasv/Langus
1. Coca-Cola 70,5 +2%
2. IBM 64,7 +7%
3. Microsoft 60,9 +7%
4. Google 43,5 +36%
5. General Electrics 42,8 -10%
6. McDonald’s 33,6 +4%
7. Intel 32 +4%
8. Nokia 29,5 -15%
9. Disney 28,7 +1%
10. HP 26,8 +12%
Allikas: Interbrand