Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Kolm erinevat soodushinda ajasid kliendi segadusse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Lugeja pilt

Sel esmaspäeval Tallinnas Ülemiste keskuse Sportlandis soojenduspükse ostmas käinud Jaanus tundis end petetuna, kui avastas, et lisaks ühele soodushinnale on tootelipiku siseküljel veel teinegi ning esimese all hoopis kolmas.

Esimesena hakkas Jaanusele silma punane soodushind 599 krooni ja tavahind 945 krooni. «Lähemal vaatamisel selgus, et tootelipiku sisepoolel olid hinnad 549.- ja 945.- . Arvatavasti oli unustatud üle kleepida hind 549.- hinnaga 599.-, kuna sildi 599.- all on samuti hind 549.-,» selgitas ta.

Kuna tootelipiku sisepoolel oli hind 549 krooni, müüdigi talle püksid selle hinnaga. Kuid seegi polnud veel kõik. Hiljem hakkas mees hinnakleepse lähemalt uurima ning avastas, et 599-kroonise sildi alt tuli omakorda välja soodushind 399 krooni.

Ülemiste keskuse Sportlandi juhataja Remi Aare selgitas, et 599-kroonise hinna puhul oli tegemist näpuveaga ning 549-kroonine soodushind, millega toode kliendile ka müüdi, oli tegelikult õige. Veelgi soodsam hind 399 krooni oli aga tema sõnul seotud SEB Tallinna sügisjooksuga, mis toimus möödunud pühapäeval ehk päev enne kõnealuse ostu sooritamist.

«Sportland on selle massispordiürituse pikaajaline koostööpartner. Olime SEB Tallinna sügisjooksul väljas müügitelgiga ja antud toode oli ka seal müügil - vaid selle ürituse raames ja ajaks oli tootele tehtud ühekordne sooduspakkumine hinnaga 399 krooni,» selgitas Aare.

Kaupluse juhataja tunnistas, et vaid ühe päeva ja ühe ürituse raames kehtinud soodushinna tootelipikult eemaldamata jätmine oli viga. «Kindlasti ei soovi Sportland oma kliente eksitada erinevate hindadega,» ütles ta vabandades. 

Aare sõnul on tavapraktika selline, et poes lühiajaliselt toimuvate sooduskampaaniate hinnakleepsud eemaldatakse, kui tootele peaks hakkama uuesti kehtima tavahind või teine soodushind.

Üle kleebitakse tema sõnul tavaliselt vaid püsikliendihind - igal tootel on alati tavahind ja püsikliendihind, soodushinna kehtima hakates kleebitakse see aga püsikliendihinna peale, jättes tavahinna eraldi hinnakleepsuna alles.

Tagasi üles