Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Odavlennufirma üritab rohkem meeldida

Euroopa lennufirmad peavad reklaamis näitama pileti kogumaksumust. Pildil Ryanairi tegevjuht Michael O'Leary. FOTO: Reuters / Scanpix

Aastaid maailma vihatuimate lennufirmade sekka kuulunud Ryanair on muutnud meelt ja püüab nüüd peale inimeste raha ka nende südant.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

«Kui ma oleksin teadnud, et klientide vastu kena olemine töötab nii hästi, oleksin seda juba varem teinud. Üks asi, millest me ei loobu, on madalaimad hinnad – hinnavahe meie ja konkurentide vahel suureneb,» ütles Ryanairi tegevjuht Michael O’Leary märtsi alguses väljaandele Telegraph.

Kõige eest lisatasu

Tagasi üles
Back