Bussijuhi käitumises pettunud inimese kaebus viis selleni, et bussijuht jäi täitmata töökohustuste pärast märtsikuu lisatasust ilma.
Torisev bussijuht jäi lisatasust ilma
Järve peatuses koos MUPOga bussi oodanud lugeja otsustas osta pileti bussijuhilt, sest muud võimalust tal polnud. Roheline kaart oli koju jäänud ning telefoniga piletit osta ei saanud, sest telefoninumber kuulub tööandjale ning sel kehtib piletite ostmise piirang.
«Münte mul polnud, ulatasin bussijuhile viie-eurose, mille ta torisedes vastu võttis,» rääkis lugeja, kes ei saanud bussijuhi täpsetest sõnadest aru. Lugeja sõnul kallas bussijuht seejärel mündid endale pihku ning hakkas tagastusraha lugema. Pärast seda märkas reisija kiirelt öelda, et palub siiski sooduspiletit.
«See oli aga viimane piisk tema karikasse: bussijuht viskas mündid maneerlikult tagasi oma kohta ning otsustas mulle vene keeles paar paremat sõna öelda,» rääkis lugeja, kelle sõnul oli bussijuhil piisavalt münte, et talle 4,2 eurost tagasi maksta. Lugeja sõnul löödi piletimüügi ava seejärel pauguga kinni ning bussijuht teatas, et tema piletit müüa ei kavatse. «Eesti keeles ta minuga ka rääkida ei kavatsenud,» ütles teeninduses pettunud lugeja.
Reisija lisas, et bussis pileteid kontrolliv MUPO pidi nõustuma bussijuhiga, sest bussis on nähtaval kohal silt, mis palub leida enne pileti ostmist täpne raha. Nii jätkas inimene sõitu ilma piletita.
«Ei tea, kas tollel naisbussijuhil läks päev kohe helgemaks, kui sai ennast välja elada?» küsis lugeja. Vaimse tervise huvides soovitab ta sõidukijuhil siiski ametit vahetada.
Tallinna linnatranspordi bussiteenuste osakonna juhataja Raivo Karolin ütles, et juhtumiga oli seotud bussijuht Ljubov K. Bussijuht esitas Karolinile sündmusest ka oma nägemuse.
Juhataja sõnul selgus bussijuhi öeldust, et bussis kontrolliti pileteid. Lugeja kirjeldatud hetkel pöörduti bussijuhi poole sooviga osta üks pilet. Bussijuht oli enda sõnul pileti välja trükkinud ja hakkas viiest eurost raha tagasi andma.
Kontrolörid lahkusid ja sel hetkel sooviti osta hoopis sooduspiletit. Selleks aga bussijuhil enda sõnul raha tagasi anda ei olnud. Seetõttu tagastas bussijuht raha ja jättis ka täispileti endale, sest see on vaja hiljem aruandluses annulleerida.
«Kahjuks ei suutnud bussijuht ennast õigesti väljendada ja reisijale antud situatsioonis tema õigusi seletada. Reisijal on antud juhtumi korral kohustus jääda juhi lähipiirkonda, et vahetusraha tekkimisel saada pilet või kontrolöride tulekul saada bussijuhi kinnitus, et piletit ei olnud võimalik müüa,» rääkis Karolin.
Ta lisas, et oma töökohustuste täitmata jätmise eest jäetakse bussijuht Ljubov K. ilma märtsikuu lisatasust.