Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

EMT klient sai parkimisäpi vea tõttu trahvi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Mobiiltelefon.
Mobiiltelefon. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

EMT parkimisäppi kasutanud klient maksis rakenduse vea tõttu võõra auto parkimise eest ja sai tagatipuks 31 eurot trahvi.

«EMT parkimisäpp on vigane. Lisab suva registreerimisnumbrit vaikimisi numbriks. Maksin tundmatu auto eest ja sain 31 eurot trahvi,» ütles klient, keda tabas ebameeldiv üllatus eile Tallinnas.

Tal on seda ka varem juhtunud ning samasuguse probleemiga on kokku puutunud ka mitmed tema tuttavad. Klient pöördus EMT poole küsimusega, kuidas seda probleemi lahendada kavatsetakse. «Nad andsid nõu, et peaksin trahvi vaidlustama ja kui ma ikka selle ära pean maksma, siis tuleks mul saata oma trahvikviitungi koopia neile,» ütles ta.

«Sarnast anomaaliat on üksikutel juhtudel tõepoolest esinenud ning hetkel uurivad spetsialistid, mis on nn fantoomnumbri tekkimise põhjuseks,» kommenteeris Eesti Telekomi meediasuhete juht Raigo Neudorf, kelle kinnitusel pole tegu laialt levinud probleemiga.

Ta soovitas alati enne sõiduki parkimisega alustamist üle kontrollida, kas sisestatud auto number ja parkimistsoon on korrektsed, sest kasutaja peab ise veenduma, et sisestatud autonumber on õige ja valitud lähim parkimistsoon on see, kus ta hetkel asub.

«Samas tegeleme aktiivselt ka antud vea juurpõhjuse otsimisega ning neil klientidel, kel on esinenud probleeme nn fantoomnumbriga, palume kindlasti EMT-ga ühendust võtta,» lisas ta.

Tagasi üles