Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kolm harjumust, mis aitavad väikefirma kasumlikkust tõsta

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: juhtimine.ee
Copy
Kolm harjumust, mis aitavad väikefirma kasumlikkust tõsta
Kolm harjumust, mis aitavad väikefirma kasumlikkust tõsta Foto: PantherMedia

Edukaimad ettevõtted on enda jaoks loonud kasulikud harjumused - nende juhid teavad, millised igapäevased tegevused ja rutiinid aitavad firma tulemustele kaasa, kirjutab turundaja ja koolitaja Airika Domene oma LinkedIni postituses.

Tõsta latt kõrgemale

Väikeettevõttel on alati võimalus hankida juurde rohkem kliente või suurendada käivet. Üha kõrgemate eesmärkide seadmisega astud sa välja mugavustsoonist ning see aitab ettevõttel jõuda kiiremini selliste tulemusteni, mida algselt ei osatud oodatagi.

Piisavalt suure eesmärgi valimine ja sellele pühendumine võib saada konkurentsieeliseks - see aitab avardada kogu äri võimekust ning pehmendada selle poole pürgimisel ette tulevaid tagasilööke.

"Kasta taimi"

Edukaimad ettevõtted pühendavad aega ka sellele, et oma meeskonnaliikmetele piisavalt puhkust ja akude laadimist lubada. Samuti tuleb vahel aeg maha võtta prioriteetide ümberhindamiseks. Üks suurimaid vigu, mida ettevõtted teevad, on kogu oma energia madala väärtusega ülesannetele pühendamine, samas kui ettevõtte tulemuslikkuse koha pealt on olemas palju olulisemaid probleeme, mis nõuaksid rohkem tähelepanu, kui nad saavad. Aja maha võtmine ja olukorra ümberhindamine suurendab ettevõtte efektiivsust ja tootlikkust.

Õigete inimeste leidmine

Väikefirmad peavad õigete inimeste otsimise ja palkamise muutma enda jaoks harjumuseks. Parimad kandidaadid suudavad eesmärkideni jõuda, toovad endaga kaasa optimismi, on järjepidevad ning on huvitatud ettevõtte käekäigust. Ennast tuleks ümbritseda inimesega, keda saab usaldada, kes on võimelised motiveerima ja inspireerima üksteist, sind ja ettevõtte kliente.

Tagasi üles