Ta tõrjus kahtlusi, nagu muudaks turgu valitsev positsioon G4S-i hinnad klientidele ahistavaks. «Oleme oma klientidega pidevas dialoogis, sealhulgas ka hinnastamise küsimustes. Seetõttu ei pea arutelu ahistavast hinnakujundusest paika, mida kinnitavad ka sularahateenuseid kasutatavate klientide poolt antud kõrged rahuloluhinnangud,» rõhutas Torim.
Roosaare sõnul jäid nad konkurentsiameti analüüsiga rahule ega nõudnud, et G4S-i hinnastamispoliitikat põhjalikumalt menetletakse. «G4S märkis, et lähtub edaspidi klientide hinnastamisel mittediskrimineerimispõhimõttest. Hinnastamismaatriks laieneb ühetaoliselt kõikidele uutele ja olemasolevatele klientidele. Maatriksile üleviimise kohustus hõlmab käibe järgi 100 suuremat klienti,» rääkis Roosaar.
Tema sõnul kujutab uus hinnastamismaatriks endast sisuliselt tasustamise süsteemi, kus igale kliendile rakendatav tasu sõltub objektiivsetest ja kontrollitavatest kriteeriumitest. «Seega langeb ära võimalus, et konkureeriva pakkumise saanud klientidele tehtaks suunatud ning muude asjaoludega objektiivselt põhjendamata allahindlusi,» lisas Roosaar.
Eesti Panga asepresident Madis Müller tõdes, et kui sularahaveoturul domineerib üks teenusepakkuja, toob see kindlasti kaasa täiendavaid riske ja ootusi selle teenusepakkuja talitluspidevuse suhtes. «Eesti Pangal on olnud sujuv koostöö G4S-ga, kes on kommertspankade lepingupartnerina peamine sularahavedaja Eestis ja mängib seega sularaha ringluse toimimises kriitilist rolli. Seetõttu kaasab Eesti Pank G4S-i aktiivselt meie talitluspidevuse testidesse ja hindab ettevõtte valmisolekut kriisistsenaariumiteks,» selgitas Müller.
Tema sõnul võib sularahavedu pidada spetsiifiliseks raharingluse taristuga seotud teenuseks, mille pakkumiseks peab ettevõtja tegema üsna suuri alginvesteeringuid. «See, et meie väiksel turul pakuvad taolisi taristuteenuseid vaid mõned üksikud teenuseosutajad, ei ole unikaalne ainult sularahavedude puhul. Küll aga usume, et konkurents on põhimõtteliselt igas valdkonnas edasiviiv jõud,» rääkis Müller.