Klient, kes ostis ONOFFi veebipoest defektse triikimiskeskuse, sai tarbijakaebuste komisjoni abiga kaupmehelt raha tagasi.
Jant tuntud elektroonikapoest ostetud triikraua ümber kestis kuid
Tarbijakaitseameti poole pöördunud klient, kes ostis ONOFFilt vigase triikraua, mille pood pärast kontrollremonti jätkuvalt töökorras väitis olevat ja mille tagasivõtmisest keeldus, sai tarbijakaebuste komisjonis võidu.
Tarbija ostis 28. detsembril 2014 triikimiskeskuse ja tasus selle eest 138,95 eurot. ONOFFi internetipoest ostetud seadme sai klient kätte 31. detsembril. 5. jaanuaril avastas ta, et seade ei tööta nõuetekohaselt ja saatis poele e-kirja.
ONOFF suunas seadme hooldusremonti. Ostja märkis ühtlasi, et soovib seadme väljavahetamist. Kui seade hooldusremondist kliendi kätte jõudis, avastas klient, et see ei ole jätkuvalt korras – puudus oli endiselt alles.
Hooldusremondis vahetati välja elektroonikamoodulid ning ONOFF väitis selle järel, et seade on töökorras ja sel ei ole puudusi.
Hooldusettevõtte 26. veebruaril väljastatud saatelehel selgitas ettevõte, et «seade on tagastatud kliendile samas seisukorras, kui remonti tuues. Hoolduse seisukohast on seade töökorras. Auruga koos eraldub tallast ka veepiisku. Seade oli remonti tuues füüsiliselt ja välimuselt korras».
Tarbija esitas seepeale 6. märtsil hooldusettevõttele küsimus, mida tähendab, kui triikraual eraldub tallast veepiisku. Sellele vastati, et niisugusel juhul tuleb pöörduda ametlike teeninduskeskuste poole. Lisaks päris tarbija hooldusettevõttelt e-kirjas, kas auruvoog peaks olema ühtlane, tema seadmel oli see nõrk ja katkev. Sellele vastas hooldusettevõte, et seade peab andma «võimsat ja ühtlast auruvoogu».
Kaebuse esitaja esitas lepingust taganemise tahteavalduse ja soovis seadme eest tasutud 138,95 euro tagastamist. Tarbijakaebuste komisjon rahuldas tarbija avalduse.
ONOFFi turundusjuhi Veste Kivipalu edastusel rahuldas ONOFF Online tarbijakaitse komisjoni otsuse. «Mulle teadaolevalt on tänaseks kliendile raha ka tagasi makstud,» märkis ta.