Päevatoimetaja:
Sander Silm

TV3 ostis internetireklaami ettevõtte

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Aivar Õepa
Copy
SmartAd koduleht.
SmartAd koduleht. Foto: smartad.eu

Rahvusvahelisse meediagruppi Modern Times Group (MTG) kuuluv telekanal TV3 ostis internetireklaami ettevõtte SmartAD.

SmartAD on Eesti kapitalil põhinev ettevõte, mis arendab unikaalset internetireklaami tehnoloogiat ning pakub sihitud reklaami lahendusi internetis kõigis kolmes Balti riigis suurimatele reklaamijatele ning meediaagentuuridele. 2014. aastal oli ettevõte käive ligi miljon eurot selles töötab 12 inimest.

MTG Eesti juhi Priit Leito sõnul on SmartADi omandamine on üks osa TV3 ja MTG laiemast strateegiast.

«SmartAD on internetireklaamiturul üks innovatsiooniliidreid. Meie eesmärk on olla innovaatilised ning pakkuda oma klientidele uusi meediaüleseid reklaamlahendusi. Ettevõtte juhtkond on teinud head tööd, ehitades üles toimiva organisatsiooni ja jääb juhtima firmat ka pärast ühinemist,» ütles Leito.

SmartADi kaasasutaja ning tegevjuht Rando Rannus lisas: «Näeme mitmeid sünergiad TV3 ja SmartADi vahel ning usume, et suudame tuua turule uusi lahendusi, mis aitavad klientidel veelgi efektiivsemalt oma turundustegevust ellu viia.»

Tehingut nõustasid Eversheds Ots & Co ning Borenius.

Tagasi üles