/nginx/o/2015/03/24/3898419t1h6f80.jpg)
Kiirtoidukett McDonald’s korraldab täna 24 linnas üle kogu maailma 24 tundi kestva kampaania, et pääseda allakäigutrepist, mille jooksul on kaotatud kõvasti käivet ja jäädakse alla konkurentsis.
See saab olema suurim kiirtoiduketi kampaania alates 2004. aastast, kui nad tulid välja oma slõuganiga «I’m lovin’ it», kirjutab The Telegraph.
Kampaania nimi on «imlovinit24» ning igas linnas toimuvad erinevad üritused. Filipiinidel saavad drive-in’i kliendid tasuta hommikusöögi, Itaalias korraldab McDonalds pidžaamapeo, Viinis üllatab filharmooniaorkester kiirtoiduketi külastajaid jne.
Suur reklaamimissoov tekkis pärast seda, kui eelmisel sügisel teatati esimesest käibelangusest viimase 12 aasta jooksul. Jaanuaris teatas ettevõte 14protsendilisest langusest aastakasumis.
Just some kids in Sydney having a ball. #imlovinit http://t.co/7Q4kHA97WZ pic.twitter.com/4AI7jZZMyE
— McDonald's (@McDonalds) March 24, 2015
In Italy, a Pajama Party without a pillow fight is hardly a Pajama Party at all. #imlovinit http://t.co/ghODLVQ2ch pic.twitter.com/8wrDJZSDiW
— McDonald's (@McDonaldsCorp) March 24, 2015
If you've never seen the world's largest #bigmacselfie, then you haven't been to #Dubai recently. #imlovinit pic.twitter.com/OrDdtexxM1
— McDonald's (@McDonaldsCorp) March 24, 2015