/nginx/o/2015/03/26/3907363t1hb640.jpg)
Kas teil juba on kodus mõni Lumekuninganna nukk, Ämblikmehe voodilina, 50 halli varjundi teepakk, Käsna-Kalle kustukumm või lõbusa näoga lammas Shaun? Kui ei, siis on teil vedanud, meelelahutusäri turundusnipid pole toiminud.
Kas teil juba on kodus mõni Lumekuninganna nukk, Ämblikmehe voodilina, 50 halli varjundi teepakk, Käsna-Kalle kustukumm või lõbusa näoga lammas Shaun? Kui ei, siis on teil vedanud, meelelahutusäri turundusnipid pole toiminud.
Suured filmikompaniid on aru saanud, et tänapäeval on vee peal püsimiseks peale hea filmi vaja veel midagi. Nõnda on sageli linateose kõrval üha olulisemad hoopis müügilettidele paisatud filmiteemalised vidinad. Kahjuks suunatakse tihti kogu see nänn silmagi pilgutamata eeskätt lastele kui kergesti mõjutatavale sihtrühmale. Vana hea Disney on seejuures eriti pealetükkiv ja kasseerib filmiteemalistelt leludelt agaralt üha rohkem raha sisse. Aga rahalõhna haistavad teisedki.