Möödunud aastal ONOFF’i veebipoest LG G-Flex telefoni ostnud Olga sai aasta hiljem teada, et tema telefon ei tööta 4G võrgus. Pood ei nõustunud esiti telefoni ümber vahetama ega selle eest makstud raha kompenseerima.
Poolikult töötava telefoni ostnud naine sai ONOFFilt üllatava kirja
Vahepeal ONOFF leebus ja andis Olgale lootust, et telefonisaaga saab siiski lahenduse. Vahepeal oli loosse sekkunud ka tarbijakaitseamet, kes soovitas Olgal ONOFFi lõplik vastus ära oodata, et siis tarvidusel uuesti ameti poole pöörduda.
Ei läinud kaua aega mööda, kui ONOFF saatis Olgale kirjal, milles ütles, et ei nõustu telefoni mitte vähimalgi määral hüvitama, kuna selle ekraan on katki.
Seda kinnitas Postimehe tarbijatoimetusele ka ONOFF Jaekaubanduse OÜ turundusjuht Veste Kivipalu.
«ONOFF Online OÜ otsus oli praegu tõesti selline, kuna telefonil on tugev kriips ekraanil, ehk sisuliselt on ekraan katki. Oma senises kirjavahetuses pole klient kordagi maininud, et telefoni ekraanil on mõra, see on aga garantii seisukohalt oluline,» selgitas Kivipalu.
Olga kinnitusel teadis ONOFF hästi sellest, et telefoni ekraanil oli mõra – seda kinnitas ka ONOFFi koostööpartneri poolt telefonile tehtud hooldustööde akt.
Olga sõnul on müüjast äärmiselt inetu mitte tunnistada oma viga, et telefoni müüdi veebipoes seadmeinfoga, mis lubas telefonis ka LTE-režiimi ehk 4G võrku, mida tegelikult seade ei võimalda. LG ametlik esindaja Baltikumis ütles aga kirjavahetuses Olgale, et antud telefon pole üldse Eesti turule müümiseks mõeldud ning et ONOFF pole nende ametlik esindaja.