Päevatoimetaja:
Sander Silm

Reutersi uuring: 69 protsenti ameeriklastest ei tunne Apple Watchi vastu huvi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: PM Majandus
Copy
Nutikell Apple Watch võib lähiajal saada väga populaarseks tooteks.
Nutikell Apple Watch võib lähiajal saada väga populaarseks tooteks. Foto: Apple

Reutersi/Ipsose uuringu järgi ei ole kaks kolmandikku ameeriklastest huvitatud Apple´i uue nutikella soetamisest, kirjutab Reuters.

Uuringust selgus, et pea pooled küsitletutest ei olnud Apple´i nutikella müügile tulemisest üldse teadlikud ning 52 protsenti küsitletutest arvasid, et nutikellade kategooria puhul on tegu mööduva trendiga. 69 protsenti ei olnud selle soetamisest huvitatud, 6 protsenti olid kahevahel ning 25 protsenti avaldasid kindlat ostusoovi.

Apple´ile on heaks märgiks aga see, et 13 protsenti küsitletustest, kes kasutavad iPhone´i asemel mingit muud nutitelefoni, kaaluvad Apple Watchi ostmist.

Eelmisel aastal müüdi uuringufirma Strategy Analytics andmetel maailmas kokku 4,6 miljonit nutikella.

1254 küsitletuga uuring viidi eelmisel nädalal läbi veebipõhiselt Ipsose ja Reutersi koostöös.

Apple´i viimase viie aasta esimene uus toode Apple Watch jõuab müügilettidele aprilli lõpus ning hakkab maksma 379 dollarist kuni 17 000 dollarini.

Tagasi üles