Teenusepakkujad, nagu näiteks Viasat, on koostanud kliendilepingu nii, et firma mingil juhul ei peaks kahju kannatama, paraku on lepingut hooletult lugenu mõnel juhul üsna hädas.
Tumm teler läks vanaprouale ootamatult kalliks maksma
Praeguseks üle 80-aastane Linda (nimi muudetud) sõlmis aastaid tagasi teleteenuste lepingu Viasatiga, kirjutab Hiiu Leht. Eelmisel aastal ta tervis halvenes nii, et tuli kolida tütre juurde ja maja jäi tühjaks. Ta soovis lõpetada Viasatiga sõlmitud lepingu, siis aga selgus, et see toob endaga kaasa hulga asjaajamist ja hunniku väljaminekuid. Lepingu lõpetamine ja teenusest loobumine läks talle maksma 170 eurot.
Alles tagantjärele selgus, et maikuus remondis käinud digiboksi asemele toodi uus ja ühtlasi laskis klienditeenindaja alla kirjutada uue lepingu. Linda andis paberile allkirja heas usus, et see on tõenduseks, et ta on digiboksi kätte saanud. Ettevõtte pressiesindaja Karin Laurima ütles Hiiu Lehele, et kuna klient sai alles maikuus uue tehnika, siis vastavalt nende tüüptingimustele pikenes leping järgnevaks kaheks aastaks ehk siis lepingu sidususperiood on kaks aastat. «Kui klient soovib nüüd sellel sidususperioodil lepingut lõpetada, peab ta vastavalt lepingutingimustele tasuma saadud soodustuse summa, antud juhul tehnika maksumuse,» selgitas Laurima.