Kommertskanalid näevad uues tasuta HübriidTVs ärivõimalust

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
ASile Levira kuuluv Tallinna teletorn takistas eelmise majandusministri ajal Levira osaluse müüki.
ASile Levira kuuluv Tallinna teletorn takistas eelmise majandusministri ajal Levira osaluse müüki. Foto: Liis Treimann

Kuigi vabalevi kanalite edastaja Levira uut HübriidTV teenust reklaamitakse kui tasuta Eesti telekanalite vaatamise võimalust, näevad kommertskanalid seda ise ennekõike tasuliste teenuste pakkumise võimalusena, mis aitaks täita reklaamimüügist teenimata jäänud tulu.

HübriidTV on HbbTV standardil põhinev tehnoloogia, mis kombineerib digilevi ja interneti võimalused ning mida toetab enamik alates 2013. aastast müüdud nutiteleritest, vahendab Äripäev

«Me juba vaikselt salakavalalt sedasama atribuuti kasutame selleks, et inimesi tasulise sisu poole meelitada, sest osa meie paremast sisust on tasulise veebi-TV luku taga. Inimene saab hübriid-TVst maitse suhu, kui ta tahab veel värskemat ja kiiremat lemmikseriaali järelvaadata, siis ta paratamatult peab tulema meie veebi-TVsse,» tunnistas Kanal 2 ja Trio LSL Raadiogrupi juht Urmas Oru.

Loe pikemalt Äripäevast

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles