Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Milline on Mark Zuckerbergi kõige olulisem palkamispõhimõte?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: juhtimine.ee
Copy
Mark Zuckerberg, Facebooki kaasasutaja
Mark Zuckerberg, Facebooki kaasasutaja Foto: SCANPIX

Otseselt temale alluvate töötajate palkamisel on maailma populaarseima sotsiaalvõrgustiku Facebooki loojal Mark Zuckerbergil üks põhimõte, millest ta alati kinni peab, kirjutab Entrepreneur.com.
 

"Ma palkan ainult neid inimesi, kelle heaks oleks ma ise nõus töötama," ütles ta Barcelona mobiilimessi MWC käigus toimunud pressiüritusel.

Üheks selliseks inimeseks on Zuckerbergi sõnul 2012. aastal ettevõttega ühinenud ärijuht Sheryl Sandberg.

"Suurimat mõju avaldavad mulle mitte väljaspool ettevõtet asuvad mentorid, vaid inimesed, kellega ma igapäevaselt koos töötan. Sheryl on kindlasti üks nendest," ütles ta, lisades, et tänu Sandbergi edukale ärijuhtimisele on Facebookil hetkel maailmas üle kahe miljoni ettevõttest reklaamikliendi.

Kuigi tööandjatel on tihtipeale rohkem tööd pakkuda, kui töötajad jõuavad ära teha, tuleks Zuckerbergi sõnul siiski hoiduda uute töötajate puhul lati alla laskmisest, et meeskond kiiremini komplekteeritud saaks.

"Pikas perspektiivis areneb ettevõte ainult juhul, kui sa palkad kellegi tõeliselt hea."

Facebooki multimiljardärist juht ja suuromanik panustab palju ka ülesannete delegeerimisele.

"Minu juhtimisstiil on üsna paindlik. Töötajatel peab olema võimalus kasutada töö käigus täiel määral oma loomingulisust ja muud erialast võimekust, vastasel juhul hakkavad nad seda võimalust mujalt otsima."

Tagasi üles