Ameerika netikasutajad veedavad kõige rohkem aega suhtlusvõrgustikus Facebook, selgub com Score andmetest.
USA veebikasutajad veedavad enim aega Facebookis
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kokku veetsid ameeriklased augustis Facebookis 41,1 miljonit minutit ehk ligi kümnendiku kogu internetiavarustes veedetud ajast. Seda on veidi enam kui Google’i kolmel saidil ehk otsingumootoris, g-mailis ja Youtube’is kokku veedetud 39,8 minutit.
Yahoo! lehekülgede külastamiseks kulutasid ameeriklased augustis 37,7 miljonit minutit ehk 9,1 protsenti kogu ajast.
Aasta tagasi veetsid internetikasutajad Facebookis alla 5 protsendi kogu internetis oldud ajast, mis oli toona enam-vähem Google’iga võrdne. Yahoo hõivas toona 12 protsenti internetisurfarite ajast.
2007. aasta augustis veetsid lugejad Facebookis alla 2 protsendi internetis veedetud ajast.