Swedbank alustas aasta tagasi oma klientidele uuendatud pangakaartide posti teel tasuta koju saatmist ning kliendid on panga teatel teenuse hästi vastu võtnud - postiga saadetakse koju üle poole kaartidest.
Swedbanki uuendus kogub populaarsust
Swedbanki igapäevapanganduse juhi Kai Voore sõnul teeb pangakaartide koju saatmine aegunud kaardi asendamise kliendi jaoks märgatavalt mugavamaks.
Uuendatud kaartide postitamist alustas Swedbank 2014. aasta alguses. Kõigi uute deebetkaartide postitamist alustati möödunud aasta oktoobris. «Saadame eraklientidele koju nii krediitkaarte kui deebetkaarte. Viimasel kolmel kuul kokku oleme posti teel saatnud enam kui poolte eraklientide uuendatud kaartidest,» märkis Voore.
Uuendatud pangakaardi saavad postiga koju internetipanga kasutajad. Pank saadab kaardi kontaktandmetes olevale aadressile lihtkirjana. Turvalisuse tagamiseks ei saa kaarti kasutusele võtta enne, kui omanik on selle aktiveerinud.
Pärast kaardi kättesaamist tuleb see kasutamiseks internetipangas aktiveerida. Esialgu jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood, mida saab hiljem pangaautomaadis muuta.
Voore sõnul on uuendusest kõige enam võitnud maapiirkondade elanikud, kus tihtipeale kaardi lähimasse kontorisse jõudmine võtab rohkem aega. «Posti teel jõuab kaart kohale reeglina mõne päevaga ning klient saab oma kaardi kiiremini kasutusele võtta,» kinnitas ta.
SEB saadab pangakaarte tasuta postiga koju juba alates 2011. aasta juunist.