Ryanair tegeleb klienditeeninduse parandamisega, ent eitab mahedamaks muutumist.
Ryanairi juht: kui oleksin teadnud, et kena olemine nii hästi töötab, oleksin seda varem teinud
Odavlennufirma avaldas, et uue programmi järgi vähenevad nende kurikuulsad lisatasud, lihtsustub ostmisprotsess ja kodulehel tuleb pakkumisi juurde, vahendab Telegraph.
Kuid ettevõtte tegevjuht Michael O'Leary eitas, et turunduskulusid enam kui kolmekordistanud protsess mõjutab Ryanairi kasumit. «Kui ma oleksin teadnud, et klientide vastu kena olemine töötab nii hästi, oleksin seda juba varem teinud. Üks asi, millest me ei loobu, on madalaimad hinnad – hinnavahe meie ja konkurentide vahel suureneb,» ütles ta.
Ryanairi reisijate arv on kasvanud üheksa miljoni võrra üheksakümne miljonini. Kulud on kahanenud – seda isegi juhul, kui väiksem kütusehind kõrvale jätta. O'Leary ütles, et uus plaan suurendab kulusid, ent lennufirma teeb selle tasa säästudega mujal.
Ryanair üritab saada rohkem infot kliendide kohta ning pakkuda neile erinevaid ööbimis- ja transpordivõimalusi. Ryanair laseb tulevikus piletihinna fikseerida viie euro eest. Lennujaamas lennule registreerimise tasu väheneb 70 eurolt 45 peale ning lennult mahajäämise tasu on senise 110 euro asemel 99 eurot.
«Need tasud on midagi, mis said teenitust rohkem tundeid ja meedia tähelepanu. Samal ajal maksab neid vaid 0,5 protsenti reisijast, seega ega midagi muutu,» sõnas Ryanairi turundusjuht Kenny Jacobs.
Jacobs lisas, et Ryanairil on nimekiri asjadest, mis reisijaid vihastasid ning nad üritavad seda lühendada.