Päevatoimetaja:
Sander Silm

Omniva ajas kliendil harja punaseks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Omniva.
Omniva. Foto: Jaanus Lensment

Võrulanna Inge korduvad katsed kedagi Omnivast telefoni teel kätte saada ebaõnnestusid ning ta ei mõista, miks postifirmal on kõikide postiasutuste peale vaid üks telefoninumber.

Kuna Inge ei leidnud eile ega täna postkastist ajalehte, proovis ta helistada postkontorisse, et mõnelt kojukandega tegelevalt inimeselt aru pärida. Paraku avastas ta, et postkontoritel eraldi numbreid ei olegi, on vaid üks üle-eestiline kliendiinfo telefon.

«Püüdsin poolteist tundi helistada, kuid ei õnnestunud kedagi liinile saada. Ja sealgi vastaksid inimesed Tallinnast. Palju lihtsam oleks, kui igal postkontoril oleks oma number,» leidis proua.

Ka tema tuttav oli hiljuti kurtnud, et tahtis kiiresti midagi postkontorist järele küsida, kuid telefoni teel ei olnud see võimalik. Ka ei saanud ta konkreetsesse postkontorisse e-kirja saata. «Mõistan, et postkontoreid suletakse, aga see, et ühendust ei saa võtta, on arusaamatu,» ütles ta.

Varem elas ta maal ning esimene postiasutus oli 16 kilomeetri kaugusel. Kohti, kus postiasutus päris jalutuskäigu kaugusel pole, on palju. «Kas inimene peab selleks, et informatsiooni saada, tõesti kohale sõitma?» imestas ta.

«Olen üldiselt väga väike protestija, kuid see ajas mul küll harja punaseks. Internetti ma ei kasuta ja teinekord tekib ikka küsimusi. Miks ei ole ajalehte tulnud, millised on pakkide mõõdud või markide hinnad, mis tihti muutuvad,» tõi Inge näiteid.

Naise sõnul oleks igati normaalne, kui igal postiasutusel oleks oma number, millelt saaks kiiresti oma piirkonda puudutavat infot küsida.

«Kohalike kandekeskuste ja postkontorite telefoninumbreid me ei levita klientidele eelkõige seetõttu, et neil numbritel helistades ei pruugi alati olla inimest vastamas,» põhjendas Omniva kommunikatsioonispetsialist Erki Varma, lisades, et kandekeskuse vahetuse juhi töö on liikuv ning ta ei pruugi olla alati laua taga.

Varma sõnul on ka postkontorite klienditeenindajate töö tihti intensiivne ning telefonile vastata ei ole võimalik. Nii võib kandekeskuse või postkontori numbril helistades inimene jääda vastuseta ning tema mure lahenduseta.

«Samuti on meie kui ettevõtte huvides, et meie keskkontor saaks ülevaate kõikvõimalikest klientide probleemidest – et need jõuaksid ühte kohta kokku. Nii on meil ülevaade, kus milliseid probleeme esineb ning me saame leida parimaid lahendusi, vajadusel teha sisemisi ümberkorraldusi jne,» rääkis Varma.

Seetõttu ongi Omniva kontakttelefoniks kliendiinfo telefon 661 6616. Tegemist on kõnekeskusega, kus klientide kõnedele vastab korraga palju inimesi. Samuti saab Omnivale saata e-kirja aadressil info@omniva.ee.

Tagasi üles