Vastab AS Eesti Telekom meediasuhete juht Raigo Neudorf.
Seadmete eluiga ei saa kahjuks üheselt hinnata, seda võivad mõjutada seadistused, riistvara, välised mõjutajad – niiskus, kuum/külm, põrutus, ülepinge, äike ja palju muud. Elioni poolt pakutavate modemite eluiga pole kindlasti mõõdetav ühe aastaga.
Kahjuks ei selgu, millist ruuterit klient kasutas ja milline seade ühendati liinile probleemide tekkimisel. Seadme taaskäivitamine ise ei ole üldjuhul lõplik lahendus ega kõrvalda juurpõhjust. See toob vaid ajutise lahenduse.
Samas ei ole seadmete restartimise vajadus ka ebatavaline, seda vajavad kõik elektroonilised seadmed. Nutiseadmed – telefonid, tahvelarvutid – kord nädalas, meie teenuse seadmed – ruuter,digiboks – vastavalt kasutusele kord 1–3 kuu jooksul. See puhastab seadmete mälu ja tagab parema töökindluse.
Samas ei saa täielikult välistada ka võimalust, et peale aastast kasutust ilmnesid ruuteril tootjapoolsed defektid ja seade ei käitunud enam ootuspäraselt. Nende probleemide lahendamiseks on seadmetel garantii, mille pikkuse lubamisel on arvestatud optimaalse ajaga, kuna seadmel võivad ilmneda tootmisest tingitud probleemid.
Igasuguste anomaaliate ja probleemide korral, mis mõjutavad ühenduse kvaliteeti, saavad meie kliendid tasuta abi, nõu või soovitusi küsida Elioni telefonilt 165, online-abist või meili teel. Üldine reegel on aga, et iga kliendi muret käsitleme juhtumipõhiselt ja personaalselt.