Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Coca-Cola võtab ette Eesti kodud

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Triin Ärm, Piret Lakson
Copy
Coca-Cola pudelid.
Coca-Cola pudelid. Foto: SCANPIX

Märtsist võib oma ukse tagant leida ootamatu üllatuse: Coca-Cola palgatud punastes riietes inimese, kes pakub pastatooteid ja pudeli Coca-Colat.

Kõik majad ja korterid on valitud juhuslikult. Paar päeva enne külastust pannakse maja infostendile teavituskiri, kus on kirjas, mis kuupäeval ja kellaajal Coca-Cola kampaaniabuss nende juurde jõuab ning soovi korral saavad nad kingituse.

Lubatud päeval sõidab maja ette Coca-Cola logoga buss ning Coca-Cola kampaaniainimesed käivad ukselt uksele.

Kampaaniainimesed tunneb ära punaste Coca-Cola logodega riiete ja nimesildi järgi. Samuti on esindajatel bränditud kampaaniavarustus ning kinkekott, mis on samuti Coca-Cola värvides.

Kampaania reeglites on rangelt kirjas, et kampaaniainimesed ei lähe kunagi korterisse sisse ning samuti ei jagata kingitusi üksi kodus olevatele lastele.

Kampaania toimub tööpäevadel kell 17:00-20:30 ja nädalavahetustel kell 11:00-20:00. Eesmärk on kutsuda üles perekondi rohkem koos süüa tegema ja ühiseid õhtusööke nautima. Kingikotis on Maggi pastatooted ja pudel 1,25-liitrist Coca-Colat või Coca-Cola Zerot.

Tegemist on pilootprojektiga ning kui kampaania tarbijate poolt positiivse tagasiside saab, siis kaalub ettevõte selle laiendamist ka teistesse linnadesse.

Tagasi üles