Märtsist võib oma ukse tagant leida ootamatu üllatuse: Coca-Cola palgatud punastes riietes inimese, kes pakub pastatooteid ja pudeli Coca-Colat.
Coca-Cola võtab ette Eesti kodud
Kõik majad ja korterid on valitud juhuslikult. Paar päeva enne külastust pannakse maja infostendile teavituskiri, kus on kirjas, mis kuupäeval ja kellaajal Coca-Cola kampaaniabuss nende juurde jõuab ning soovi korral saavad nad kingituse.
Lubatud päeval sõidab maja ette Coca-Cola logoga buss ning Coca-Cola kampaaniainimesed käivad ukselt uksele.
Kampaaniainimesed tunneb ära punaste Coca-Cola logodega riiete ja nimesildi järgi. Samuti on esindajatel bränditud kampaaniavarustus ning kinkekott, mis on samuti Coca-Cola värvides.
Kampaania reeglites on rangelt kirjas, et kampaaniainimesed ei lähe kunagi korterisse sisse ning samuti ei jagata kingitusi üksi kodus olevatele lastele.
Kampaania toimub tööpäevadel kell 17:00-20:30 ja nädalavahetustel kell 11:00-20:00. Eesmärk on kutsuda üles perekondi rohkem koos süüa tegema ja ühiseid õhtusööke nautima. Kingikotis on Maggi pastatooted ja pudel 1,25-liitrist Coca-Colat või Coca-Cola Zerot.
Tegemist on pilootprojektiga ning kui kampaania tarbijate poolt positiivse tagasiside saab, siis kaalub ettevõte selle laiendamist ka teistesse linnadesse.