Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: miks mõnikord peab Elioni tehnikule maksma ja teinekord mitte?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
EMT ja Elion kuuluvad Eesti Telekomile.
EMT ja Elion kuuluvad Eesti Telekomile. Foto: Tairo Lutter / Postimees

«Mõnikord on Elioni tehniku töö tasuline, samas mõnikord ei pea selle eest midagi maksma. Kas oleks võimalik teada, millal on tehniku töö tasuta ja mis hetkel muutub see tasuliseks?» küsib lugeja.

«Meil käis just Elioni tehnik külas, oli siin üle tunni aja ja ei küsinud selle eest raha – puuris ja pani seadmeid üles. Samas naabrite juures oli ükskord 15 minutit ja naabrid tasusid talle selle eest kümme eurot,» kirjutab lugeja.

Vastab Elioni avalike suhete juht Raigo Neudorf Raigo Neudorf.

Klientide vajadused teenuste lõikes on küllaltki erinevad. Paljud klientide tehnilised küsimused on sellise iseloomuga, et need saavad kliendi jaoks lahendatud tasuta teenindusnumbrile helistades.

Kliendi liiniosas tehtavad tööd, mis eeldavad ka tehniku kaasamist, on üldjuhul tasulised: tehniku tund maksab 40 eurot, millele lisandub kasutatud materjalide maksumus. Kliendi liiniosaks loetakse Eesti Telekomi võrgu lõpp-punktist kliendi seadmeni kulgevat liiniosa. Näiteks liin kortermaja trepikojas asuvast elektrikilbist tuppa televiisori ja arvutini.

Samas kehtivad meil erinevate kampaaniate korras ka väga erinevad soodustused ja täpset kliendi soovi teadmata on raske öelda, kui palju üks või teine teenus maksma võib minna.

Näiteks uuele liitujale rajame kortermaja trepikojas kuni kliendi korteri ukseni liini Eesti Telekomi kulul, samuti demonstreerib tehnik tasuta kliendile teenust ning juhendab klienti teenust kasutama. Rikete korral kõrvaldame trepikojas asuva liiniosa rikked samuti ettevõtte kulul. Seevastu erinevad tegevused kliendi korteris toimuvad tasulise hinnakirja alusel, välja avatud garantiiliste seadmetega seotud tegevused.

Loomulikult saab klient alati enne tööde tellimist nende maksumuse kohta küsida. Sel juhul teeb tehnik kohapeal vastavalt kliendi soovidele hinnapakkumuse ning alustab töödega alles siis kui klient on hinna aktsepteerinud.

Tagasi üles