Hiina eliit ei osta enam Louis Vuittoni asju ning äri õitseb tänu keskklassile.
Louis Vuittonist on Hiinas saanud sekretäride kaubamärk
«Minu kliendid on nõudlikud. Minu õpilased on inimesed, kes ostsid Hermese koti kümme aastat tagasi ja omavad kõrgemaid standardeid,» ütles Hiina elitaarse etiketikooli Institute Sarita asutaja Jane Ho, vahendab Business Insider.
HSBC tegevjuht Evan Rambourg ütles, et Vuitton oli Hiinas kuum sõna juba tosin aastat, mil müük Jaapanis kasvas. Ent sellal, kui jaapanlasi kaubamärgi levik väga ei häirinud, siis hiinlastel on asjast teine arusaam.
«Jaapanlased ostsid luksuskaupu, et sisse sulada, sellal, kui hiinlased teevad seda silma paistmiseks,» sõnas ta.
Nüüd hülgavadki hiinlased Louis Vuittoni kallimate või unikaalsemate toodete tõttu. «Tüüpiline hiina klient tõenäoliselt mõtleb, et ma ei saa osta Louis Vuittonit, olen seda liiga palju näinud. See on sekretäride kaubamärk,» lisas ta.
Üks Hiina naissoost miljardär sõnas, et Louis Vuitton on läinud liiga tavaliseks, sa näed seda igas Pekingi restoranis. «Eelistan nüüd Chaneli või Bottega Venetat. Need on eksklusiivsemad,» ütles ta.
Võltsingute rohkus ei aita Vuittoni edule kaasa.