Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Louis Vuittonist on Hiinas saanud sekretäride kaubamärk

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Marge Tubalkain
Copy
Pariisi moenädal: Louis Vuitton kevad/suvi 2015.
Pariisi moenädal: Louis Vuitton kevad/suvi 2015. Foto: AFP/SCANPIX

Hiina eliit ei osta enam Louis Vuittoni asju ning äri õitseb tänu keskklassile.

«Minu kliendid on nõudlikud. Minu õpilased on inimesed, kes ostsid Hermese koti kümme aastat tagasi ja omavad kõrgemaid standardeid,» ütles Hiina elitaarse etiketikooli Institute Sarita asutaja Jane Ho, vahendab Business Insider. 

HSBC tegevjuht Evan Rambourg ütles, et Vuitton oli Hiinas kuum sõna juba tosin aastat, mil müük Jaapanis kasvas. Ent sellal, kui jaapanlasi kaubamärgi levik väga ei häirinud, siis hiinlastel on asjast teine arusaam.

«Jaapanlased ostsid luksuskaupu, et sisse sulada, sellal, kui hiinlased teevad seda silma paistmiseks,» sõnas ta.

Nüüd hülgavadki hiinlased Louis Vuittoni kallimate või unikaalsemate toodete tõttu. «Tüüpiline hiina klient tõenäoliselt mõtleb, et ma ei saa osta Louis Vuittonit, olen seda liiga palju näinud. See on sekretäride kaubamärk,» lisas ta.

Üks Hiina naissoost miljardär sõnas, et Louis Vuitton on läinud liiga tavaliseks, sa näed seda igas Pekingi restoranis. «Eelistan nüüd Chaneli või Bottega Venetat. Need on eksklusiivsemad,» ütles ta.

Võltsingute rohkus ei aita Vuittoni edule kaasa.  

Tagasi üles