Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandeli sõnul ei ole täna lehe online-versioonis leiduvas täiskasvanutele mõeldud reklaamis midagi taunitavat, kuna seal pole reklaamiseadusega vastuollu mindud.
Mandel: erootikapoe reklaam on igati normaalne
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Äripäev presenteerib reklaame, mis on kooskõlas reklaamiseadusega, st ei diskrimineerita sugu ega ole sobimatut alastust. Me ei ole selle konkreetse reklaami kohta mingeid kaebusi lugejatelt saanud,» kommenteeris Meelis Mandel.
Mandel arvas, et erootikapoe reklaam, kui klient soovib oma tooteid nende lugejale presenteerida, on igati normaalne.
«Siin pole reklaamiseadusega vastuolu ja pole ületatud hea maitse piiri. Loomulikult me näiteks Strippamise ABCd oma veergudele panema ei hakka, kuid erootikaga puutuvad kokku usutavasti ju kõik inimesed ja selles konkreetses reklaamis ma midagi taunimistväärt ei leia,» lisas Mandel.