Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Eksliku sisuga SMS tekitas pahameelt

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
EMT klient sai Tele2-lt meeldetuletuse maksmata arve kohta.
EMT klient sai Tele2-lt meeldetuletuse maksmata arve kohta. Foto: Lugeja foto

Naine, kes ei ole Tele2 klient, sai kolmapäeva pealelõunal mobiilioperaatorilt sõnumi, et tema arve on maksmata ja mittetasumisel piiratakse talle teenuse osutamist.

«Minu telefonil on kaks SIM-kaarti – üks on Elisa ja teine EMT oma, neist viimasele ka kurjakuulutav sõnum tuli,» rääkis naine, kes sai kolmapäeval kell 15.32 Tele2-lt sõnumi maksmata arve kohta.

Sõnumis öeldi talle, et tema arve tasumise tähtaeg on möödas ja paluti see summas 3,94 eurot tasuda Tele2 arveldusarvele. Mittetasumisel lubas mobiilioperaator rakendada teenusele piirangu alates 10. märtsist.

«Piirangu rakendumisel avaneb number automaatselt 3 tunni jooksul peale makse laekumist. Numbri taasavamistasu on 1,99 eurot,» seisis veel saadetud tekstisõnumis.

«Võttes arvesse asjaolusid, et need numbrid on minu kasutuses olnud aastaid, samuti ei ole ma teenusepakkujaid vahetanud ning EMT number kuulub ärikliendi lisanumbritesse, on sellise sõnumi saamine müstika,» nentis naine.

Mobiilioperaatori selgituste kohaselt on siiski number, millele sõnum saadeti, kunagi kuulunud Tele2 kliendile, kes selle 2010. aastal EMT-sse üle viis.

«EMT number, kuhu sõnum tuli, kuulus varasemalt Tele2 kliendile, kes oli selle märkinud oma kontaktnumbriks – kuhu infot saada,» märkis Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt.

Tema sõnul oli varasem Tele2 klient EMT-s oma numbrist loobunud, kuid jätnud telefonioperaatorit sellest teavitamata. «Seepärast sai temale mõeldud teavituse EMT numbri uus omanik,» sõnas Saarvelt.

Kontaktnumbrina kasutab mobiilioperaator seda numbrit, mis klient ise talle andnud on. «Kui klient ise ei pöördu meie poole, et kontaktnumbrit muuta, siis me ei oska seda aimata,» selgitas Tele2 esindaja, miks viie aasta jooksul ei olnud nende andmebaasis kliendi kontakte muudetud.

Kuna varasemalt oli selle numbri varasem omanik arved alati õigeaegselt ära tasunud, siis ei olnud seni meeldetuletavaks sõnumiks vajadust olnud. Saarvelti kinnitusel uuendati nende andmebaasis nüüd kliendi kontaktandmeid ning uus numbri omanik enam selliseid sõnumeid saama ei peaks.

«Palume alati inimestel kontaktandmete muudatustest oma operaatorile õigeaegselt teada anda,» ütles Tele2 kommunikatsioonijuht, mis aitaks edaspidi selliseid segadusi vältida.

Tagasi üles