/nginx/o/2015/02/11/3755585t1he977.jpg)
USA taksorakendus Uber üritab teist korda siseneda Lõuna-Koreasse, pakkudes selle jaoks uberX ehk odavama hinnaklassi autodega tasuta sõite.
USA taksorakendus Uber üritab teist korda siseneda Lõuna-Koreasse, pakkudes selle jaoks uberX ehk odavama hinnaklassi autodega tasuta sõite.
Läinud aastal küsis Uber, mis on vahemees litsenseerimata sohvri ning sõitja vahel, tasu. Seadusandjad reageerisid kohe, öeldes, et taksolitsentsita autojuhid ei tohi taksoteenust ei osutada ega vahendada, kirjutab Business Insider.
«Me tahame aktiivselt üksmeelt leida ning esimene samm sel teel on tasu mitteküsimine,» ütles Uberi Aasia juht Allen Penn.
Varem sel kuul pakkus Uber välja uue registreerimissüsteemi, mille transpordiministeerium maha laitis. Jaanuaris pakuti riigi pealinnas Seoulis kluni 911 dollari suurust preemiat neile, kes litsenseerimata taksode kohta infot annavad.
Uber kaalub ka Eestisse laienemist. Siingi ei tohi litsenseerimata autojuhid teenust pakkuda, ent majanduskomisjoni esimees Arto Aas märkis, et tema oleks Uberi tulekuks valmis seadust muutma.