Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: mida teha, kui ostukeskuse töötajad kaotasid mu rahakoti ära?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Sageli on rahakoti kadumise puhul kõige suurem kulu uute dokumentide taotlemine.
Sageli on rahakoti kadumise puhul kõige suurem kulu uute dokumentide taotlemine. Foto: Teet Malsroos/Õhtuleht

«Kaotasin oma rahakoti ostukeskusesse ära. Seal asuv suur toidupood  leidis selle üles ja kontakteerus minuga. Leppisime kokku aja, millal rahakotile järgi tulen. Kui lepitud päeval sinna läksin, öeldi mulle, et isik, kelle käes on kapi võtmed, kus ka mu rahakott on, pole täna tööl. Nad ütlesid, et võtavad minuga ühendust, kui midagi selgub. Paar päeva helistas mingi mees ja ütles, et kapist on see rahakott kadunud ja et ta maksab siis ise kõik dokumendid kinni. Nüüd, nädal aega hiljem, helistasin sinna ja mulle öeldi, et see mees enam seal ei tööta. Mida ma nüüd tegema peaks?» küsib lugeja.

Vastab veebikonstaabel Maarja Punak.

Soovitan politseisse siiski avalduse teha. Fakt on see, et rahakott leiti ja ta asus poe ruumides. Hiljem seda seal ei olnud. Turvamehe välja pakutud plaan rahakoti sisu hüvitamiseks on küll ilus žest, kuid sellest hoolimata tuleks välja selgitada, mis rahakotist sai.

 Loe lisaks nõuandeid samal teemal või küsi tasuta nõu vastused.ee lehel.

Tagasi üles