Sotsiaalvõrgustiku Facebook reklaamiklientide arv on poole aastaga kasvanud 33 protsenti, ületades kahe miljoni piiri, kirjutab Entrepreneur.com
Facebooki reklaamiklientide arv kasvas poole aastaga 33 protsenti
Ettevõtte teatel on suurem osa reklaamiostjatest keskmise suurusega ja väikeettevõtted. Sotsiaalvõrgustiku ärijuhi Sheryl Sandbergi sõnul on üle maailma 30 miljonil väikeettevõttel oma Facebooki leht ning suurem osa viimasel ajal keskkonnaga liitunud klientidest on alustanud kasutajatele kuvatava reklaamsisu, mitte kõrvalpaneelil kuvatavatest bännerite ostmisest.
Kõige kiiremini kasvab müük seejuures Euroopa-Lähis-Ida-Aafrika ning Kagu-Aasia turgudel.
Facebook ei avalikustanud, kui suure osa sotsiaalvõrgustiku reklaamikäibest moodustavad suurettevõtted ning kui suure osa keskmise suurusega ja väikeettevõtted, kuid edasi anti kulutatavate summade dimensioonid - kui keskmine Facebooki kliendist väikeettevõte panustab keskkonnas reklaamimisele 5-50 dollarit päevas, siis üle maailma tuntud brändide reklaamikulud võivad aasta jooksul kasvada mitmete miljonite dollariteni.
Facebooki neljanda kvartali käive kasvas aastaga 49 protsenti 3,85 miljardi dollarini. Seejuures moodustab mobiilseadmetes kuvatav reklaam juba 69 protsenti kogu ettevõtte reklaamitulust.